понедељак, 30. мај 2011.

Uvod u ovaj blog


Zdravo, ja sam Jelena, mlada i kreativna osoba.
Studentkinja sam FF-a, te zaista pismena.
Dakle, pismena, kreativna i bez lažne skromnosti, inteligentna!

Poznate su moje recenzije raznih knjiga i filmova, i o tome sada ne bih govorila.
Pravu pometnju sam izazvala na internetu tek kada sam ušla u raspravu oko najnovijeg filma francuskog reditelja Daronofskog. Radi se, naravno, o filmu ''Crna labudica'', a sukobila sam se sa ekipom sajta fak (filmski amateri komentarišu). Pogledajte užas od recenzije i moje inteligentne komentare!
Ovi ljudi, nesvesni svog neznanja poraženi su u toj raspravi, a meni su tamo ukinuli kolumnu, ljubomorni na moju inteligenciju i sposobnost analize. Šta ćete, zavidnih ljudi svugde ima...
Bitno je da sam sad ovde i da ovde slobodno i bez cenzure pišem kreativne i inteligentne recenzije knjiga, filmova, muzičkih albuma, slikarskih izložbi i sl.
Dobrodošli!

PeSe: Poklanjam vam, čitaoci, kad već spomenusmo ''Crnu labudicu'', jednu ekskluzivnu sliku Majle Kunis, glavne glumice spomenutog filma. Što bi se reklo, do čitanja!



7 коментара:

  1. Jebote! Nemam komentar na ovo!

    ОдговориИзбриши
  2. Ribo, ubaci se u kontejner, nemaš pojma!

    ОдговориИзбриши
  3. jako si nepismena, a navodis gore da si pismena! Procitaj draga malo bolje ovaj svoj nazovi blog pa razmisli o svojoj pismenosti! Idi se objesiti i ucini uslugu svima! Hvala

    ОдговориИзбриши
  4. Wanja, ako ti se ne svidja, odilazi od ovog bloga! Nikoga Jewena ne tewa da chita, prostachino!
    Kisitj za Jeku, samo tako nastawi, jedwa chekam novi post!:*

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман20. јул 2011. 15:54

    Totalno si moderna macko,majke mi! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ima "pwijateljicu", kako je to "wepo". Idioti, sljam planete. Ako hoces da te neko smatra ozbiljnim filmskim kriticarem moraces mnogo da radis... Gledaj filmove Tarkovskog, Lyncha, Polanskog... A ne ove popularisticke gluposti...

    ОдговориИзбриши
  7. Jelena, režiser gorepomenutog filma se preziva Aronofsky, a ne Daronofsky, kao što si ti napisala. Pretpostavljam, da pre svake kritike filma, treba da se informišeš o tačnom imenu režisera.
    Takođe, dotični je američki, a ne francuski režiser.
    Toliko od mene.

    ОдговориИзбриши